OVER ONS

Hoe is dit platform ontstaan, wat is het doel en wie zit hier achter?

Toen we ontdekten dat onze levendige buurt nog schitterde door afwezigheid op Instagram, grepen we de kans en lanceerden het account @kerkenzanen. In slechts één maand tijd explodeerde ons volgersaantal, terwijl de eerste post nog moest verschijnen. Jean Paul Manuhutu, initiatiefnemer en bewoner van Kerk en Zanen, ging op onderzoek uit. Zou een Instagram-pagina en website interessant zijn voor de 17.800+ inwoners en de ondernemers van de woonwijk? Na boeiende gesprekken met buurtgenoten, ondernemers en de gemeente, ontstond een plan: een online platform creëren dat de woonwijk in de schijnwerpers zet. Welkom in de digitale wereld van Kerk en Zanen.

De grootste doelen op een rijtje

1. Bruggen bouwen: een band tussen de inwoners, ondernemers, gemeente en bezoekers van de woonwijk Kerk en Zanen.

2. Vernieuwing en verbetering: gezamenlijk veranderingen initiëren die iedere hoek van onze wijk positief raken, van groenere parken tot veiligere straten.

3. Marketing: een bruisend marketingkanaal maken, speciaal voor (lokale) bedrijven en ondernemers. Een online platform waar zij niet alleen klanten en leads vinden, maar ook de sterren van morgen om hun teams te versterken.
15.000+ Website bekeken sinds Nov'23
550+ Aangemeld voor Nieuwsbrief